အေထြအေထြဗဟုသုတ

တရားအားထုတ်ရင် စိတ်ကြည်လင်တယ် ။ အေးချမ်းလာတယ် ။

တရားအားထုတ်ရင် စိတ်ကြည်လင်တယ် ။ အေးချမ်းလာတယ် ။

အသိဉာဏ်တွေ သန့်ရှင်း လာတယ် ။ မလုပ်သင့်တာတွေ မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

အမှားအယွင်း နည်းသွားတယ် ဆိုရင်ပဲ စိတ်ချမ်းသာ လာတယ် ။ လူတွေမှာ စိတ်ဆင်းရဲမှု ဖြစ်တာဟာ အမှားအယွင်းကြောင့်ပါ ။

ကိုယ့်အမှားရဲ့ ဒဏ်ချက်ကို ကိုယ်ပြန်ခံရတာပဲ ။ တရားအားထုတ်တဲ့ အခါမှာ စိတ်အင်မတန် ကြည်လင်လာတဲ့ အခါမှာ ဘယ်စကားက ပြောသင့် တယ် ။

ဘယ်စကားက မပြောသင့်ဘူး ။ ဘယ်ကိစ္စက လုပ်သင့်တယ် ဘယ်ကိစ္စက မလုပ်သင့်ဘူး ။

ဒါတင်မကဘူး ။ ဘယ်အဝတ်အစားက ဝတ်သင့်တယ် ။ ဘယ်အဝတ်အစားကမဝတ်သင့်ဘူး သိလာ တယ် ။

ဘယ်အစားက စားသင့်တယ် ဘယ်အစားမျိုးက မစားသင့်ဘူး ဒါတွေကိုပါ သိလာတယ် ။

ကိုယ့်စိတ်ကို ပြန်ကြည့်တတ်လာတဲ့ သူဆိုရင် စိတ်ထဲမှာ ပေါ်နေတဲ့ အတွေးတွေကို ကြည့်ပြီးတော့ ဘယ်အတွေးကတော့ လောဘပဲ ။

ဘယ်အတွေးကတော့ ဒေါသပဲ ။ ဒီအတွေးတွေကတော့ မာနပဲ ။ ဒါကတော့ ဣဿာမစ္ဆရိယပဲလို့ ပိုင်းပိုင်းခြားခြား သိလာတယ် ။

သူတို့ကို မြင်လာရင် သူတို့ရဲ့ လွှမ်းမိုးမှု နောက်ကို ပါမသွားဘူး ။ ပါမသွားတာကိုက လွတ်လပ်မှု တစ်မျိုးပဲ ။

လောဘနှင့် ဆုံးဖြတ်ပြီး မလုပ်ဘူး ။ လောဘရဲ့ဆွဲအား လောဘရဲ့ လှည့်စားမှုနဲ့ မလုပ်သင့်တာကို မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

ဒေါသရဲ့တွန်းအား ဒေါသရဲ့ ဖျက်ဆီးချင်တဲ့ နောက်လိုက်ပြီး ဖျက်ဆီးချင်တာကို မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

မာနရဲ့ လှုံ့ဆော်မှုကြောင့် ငါမှငါဆိုတဲ့ ဣဿာ မစ္ဆရိယကြောင့် မနာလိုလို့ သူတစ်ပါး ကြီးပွား တာကို တိုက်ရိုက်ဖြစ်စေ သွယ်ဝိုက်တဲ့ နည်းနဲ့ဖြစ်စေ ပျက်စီးအောင် မလုပ်ဖြစ်တော့ဘူး ။

မလုပ်ဖြစ်တဲ့ အတွက် စိတ်ချမ်းသာမှု ရလာတယ် ။

သူ အဲသလို နေလိုက်တဲ့အတွက်ကြောင့် ကြာလာရင် ပတ်ဝန်းကျင်က လူတွေဟာ သူ့ကို သိလာတယ် ။

ဒီလူဟာ တော်တော်အေးအေးချမ်းချမ်း စည်းကမ်းရှိရှိ နေတဲ့လူ အေးအေးချမ်းချမ်း လုပ်တဲ့လူ မဟုတ်တာ မမှန်တာ မလုပ်ဘူး ။

စဉ်းစဉ်းစားစား လုပ်တတ်တဲ့လူ ဆိုပြီးတော့ သူ့ အပေါ်မှာ ပိုပြီး ချစ်လင်လာကြတယ် ။ လေးစားလာတယ် ။ အားကိုးမှု ရလာတယ် ။

အဲဒီတော့ ပတ်ဝန်းကျင်ရဲ့ ချစ်ခင်မှု ကြည်ညိုမှု လေးစားမှု အားကိုးမှု ရလာတယ် ဆိုရင်ပဲ ဘယ်လောက် အကျိုးများပြီ လဲ ။ ။

ဆရာတော် ဦးဇောတိက (မဟာမြိုင် တောရ)

တရားအားထုတ်ရင် စိတ်ကြည်လင်တယ် ။ အေးချမ်းလာတယ် ။

အသိဉာဏ်တွေ သန့်ရှင်း လာတယ် ။ မလုပ်သင့်တာတွေ မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

အမှားအယွင်း နည်းသွားတယ် ဆိုရင်ပဲ စိတ်ချမ်းသာ လာတယ် ။ လူတွေမှာ စိတ်ဆင်းရဲမှု ဖြစ်တာဟာ အမှားအယွင်းကြောင့်ပါ ။

ကိုယ့်အမှားရဲ့ ဒဏ်ချက်ကို ကိုယ်ပြန်ခံရတာပဲ ။ တရားအားထုတ်တဲ့ အခါမှာ စိတ်အင်မတန် ကြည်လင်လာတဲ့ အခါမှာ ဘယ်စကားက ပြောသင့် တယ် ။

ဘယ်စကားက မပြောသင့်ဘူး ။ ဘယ်ကိစ္စက လုပ်သင့်တယ် ဘယ်ကိစ္စက မလုပ်သင့်ဘူး ။

ဒါတင်မကဘူး ။ ဘယ်အဝတ်အစားက ဝတ်သင့်တယ် ။ ဘယ်အဝတ်အစားကမဝတ်သင့်ဘူး သိလာ တယ် ။

ဘယ်အစားက စားသင့်တယ် ဘယ်အစားမျိုးက မစားသင့်ဘူး ဒါတွေကိုပါ သိလာတယ် ။

ကိုယ့်စိတ်ကို ပြန်ကြည့်တတ်လာတဲ့ သူဆိုရင် စိတ်ထဲမှာ ပေါ်နေတဲ့ အတွေးတွေကို ကြည့်ပြီးတော့ ဘယ်အတွေးကတော့ လောဘပဲ ။

ဘယ်အတွေးကတော့ ဒေါသပဲ ။ ဒီအတွေးတွေကတော့ မာနပဲ ။ ဒါကတော့ ဣဿာမစ္ဆရိယပဲလို့ ပိုင်းပိုင်းခြားခြား သိလာတယ် ။

သူတို့ကို မြင်လာရင် သူတို့ရဲ့ လွှမ်းမိုးမှု နောက်ကို ပါမသွားဘူး ။ ပါမသွားတာကိုက လွတ်လပ်မှု တစ်မျိုးပဲ ။

လောဘနှင့် ဆုံးဖြတ်ပြီး မလုပ်ဘူး ။ လောဘရဲ့ဆွဲအား လောဘရဲ့ လှည့်စားမှုနဲ့ မလုပ်သင့်တာကို မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

ဒေါသရဲ့တွန်းအား ဒေါသရဲ့ ဖျက်ဆီးချင်တဲ့ နောက်လိုက်ပြီး ဖျက်ဆီးချင်တာကို မလုပ်ဖြစ်ဘူး ။

မာနရဲ့ လှုံ့ဆော်မှုကြောင့် ငါမှငါဆိုတဲ့ ဣဿာ မစ္ဆရိယကြောင့် မနာလိုလို့ သူတစ်ပါး ကြီးပွား တာကို တိုက်ရိုက်ဖြစ်စေ သွယ်ဝိုက်တဲ့ နည်းနဲ့ဖြစ်စေ ပျက်စီးအောင် မလုပ်ဖြစ်တော့ဘူး ။

မလုပ်ဖြစ်တဲ့ အတွက် စိတ်ချမ်းသာမှု ရလာတယ် ။

သူ အဲသလို နေလိုက်တဲ့အတွက်ကြောင့် ကြာလာရင် ပတ်ဝန်းကျင်က လူတွေဟာ သူ့ကို သိလာတယ် ။

ဒီလူဟာ တော်တော်အေးအေးချမ်းချမ်း စည်းကမ်းရှိရှိ နေတဲ့လူ အေးအေးချမ်းချမ်း လုပ်တဲ့လူ မဟုတ်တာ မမှန်တာ မလုပ်ဘူး ။

စဉ်းစဉ်းစားစား လုပ်တတ်တဲ့လူ ဆိုပြီးတော့ သူ့ အပေါ်မှာ ပိုပြီး ချစ်လင်လာကြတယ် ။ လေးစားလာတယ် ။ အားကိုးမှု ရလာတယ် ။

အဲဒီတော့ ပတ်ဝန်းကျင်ရဲ့ ချစ်ခင်မှု ကြည်ညိုမှု လေးစားမှု အားကိုးမှု ရလာတယ် ဆိုရင်ပဲ ဘယ်လောက် အကျိုးများပြီ လဲ ။ ။

ဆရာတော် ဦးဇောတိက (မဟာမြိုင် တောရ)

 

တရားအားထုတ္ရင္ စိတ္ၾကည္လင္တယ္ ။ ေအးခ်မ္းလာတယ္ ။

အသိဉာဏ္ေတြ သန႔္ရွင္း လာတယ္ ။ မလုပ္သင့္တာေတြ မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

အမွားအယြင္း နည္းသြားတယ္ ဆိုရင္ပဲ စိတ္ခ်မ္းသာ လာတယ္ ။ လူေတြမွာ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျဖစ္တာဟာ အမွားအယြင္းေၾကာင့္ပါ ။

ကိုယ့္အမွားရဲ့ ဒဏ္ခ်က္ကို ကိုယ္ျပန္ခံရတာပဲ ။ တရားအားထုတ္တဲ့ အခါမွာ စိတ္အင္မတန္ ၾကည္လင္လာတဲ့ အခါမွာ ဘယ္စကားက ေျပာသင့္ တယ္ ။

ဘယ္စကားက မေျပာသင့္ဘူး ။ ဘယ္ကိစၥက လုပ္သင့္တယ္ ဘယ္ကိစၥက မလုပ္သင့္ဘူး ။

ဒါတင္မကဘူး ။ ဘယ္အဝတ္အစားက ဝတ္သင့္တယ္ ။ ဘယ္အဝတ္အစားကမဝတ္သင့္ဘူး သိလာ တယ္ ။

ဘယ္အစားက စားသင့္တယ္ ဘယ္အစားမ်ိဳးက မစားသင့္ဘူး ဒါေတြကိုပါ သိလာတယ္ ။

ကိုယ့္စိတ္ကို ျပန္ၾကည့္တတ္လာတဲ့ သူဆိုရင္ စိတ္ထဲမွာ ေပၚေနတဲ့ အေတြးေတြကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဘယ္အေတြးကေတာ့ ေလာဘပဲ ။

ဘယ္အေတြးကေတာ့ ေဒါသပဲ ။ ဒီအေတြးေတြကေတာ့ မာနပဲ ။ ဒါကေတာ့ ဣႆာမစၧရိယပဲလို႔ ပိုင္းပိုင္းျခားျခား သိလာတယ္ ။

သူတို႔ကို ျမင္လာရင္ သူတို႔ရဲ့ လႊမ္းမိုးမႈ ေနာက္ကို ပါမသြားဘူး ။ ပါမသြားတာကိုက လြတ္လပ္မႈ တစ္မ်ိဳးပဲ ။

ေလာဘႏွင့္ ဆုံးျဖတ္ၿပီး မလုပ္ဘူး ။ ေလာဘရဲ့ဆြဲအား ေလာဘရဲ့ လွည့္စားမႈနဲ႔ မလုပ္သင့္တာကို မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

ေဒါသရဲ့တြန္းအား ေဒါသရဲ့ ဖ်က္ဆီးခ်င္တဲ့ ေနာက္လိုက္ၿပီး ဖ်က္ဆီးခ်င္တာကို မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

မာနရဲ့ လႈံ႔ေဆာ္မႈေၾကာင့္ ငါမွငါဆိုတဲ့ ဣႆာ မစၧရိယေၾကာင့္ မနာလိုလို႔ သူတစ္ပါး ႀကီးပြား တာကို တိုက္ရိုက္ျဖစ္ေစ သြယ္ဝိုက္တဲ့ နည္းနဲ႔ျဖစ္ေစ ပ်က္စီးေအာင္ မလုပ္ျဖစ္ေတာ့ဘူး ။

မလုပ္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ ရလာတယ္ ။

သူ အဲသလို ေနလိုက္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ၾကာလာရင္ ပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြဟာ သူ႔ကို သိလာတယ္ ။

ဒီလူဟာ ေတာ္ေတာ္ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း စည္းကမ္းရွိရွိ ေနတဲ့လူ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း လုပ္တဲ့လူ မဟုတ္တာ မမွန္တာ မလုပ္ဘူး ။

စဥ္းစဥ္းစားစား လုပ္တတ္တဲ့လူ ဆိုၿပီးေတာ့ သူ႔ အေပၚမွာ ပိုၿပီး ခ်စ္လင္လာၾကတယ္ ။ ေလးစားလာတယ္ ။ အားကိုးမႈ ရလာတယ္ ။

အဲဒီေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ့ ခ်စ္ခင္မႈ ၾကည္ညိဳမႈ ေလးစားမႈ အားကိုးမႈ ရလာတယ္ ဆိုရင္ပဲ ဘယ္ေလာက္ အက်ိဳးမ်ားၿပီ လဲ ။ ။

ဆရာေတာ္ ဦးေဇာတိက (မဟာၿမိဳင္ ေတာရ)

တရားအားထုတ္ရင္ စိတ္ၾကည္လင္တယ္ ။ ေအးခ်မ္းလာတယ္ ။

အသိဉာဏ္ေတြ သန႔္ရွင္း လာတယ္ ။ မလုပ္သင့္တာေတြ မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

အမွားအယြင္း နည္းသြားတယ္ ဆိုရင္ပဲ စိတ္ခ်မ္းသာ လာတယ္ ။ လူေတြမွာ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျဖစ္တာဟာ အမွားအယြင္းေၾကာင့္ပါ ။

ကိုယ့္အမွားရဲ့ ဒဏ္ခ်က္ကို ကိုယ္ျပန္ခံရတာပဲ ။ တရားအားထုတ္တဲ့ အခါမွာ စိတ္အင္မတန္ ၾကည္လင္လာတဲ့ အခါမွာ ဘယ္စကားက ေျပာသင့္ တယ္ ။

ဘယ္စကားက မေျပာသင့္ဘူး ။ ဘယ္ကိစၥက လုပ္သင့္တယ္ ဘယ္ကိစၥက မလုပ္သင့္ဘူး ။

ဒါတင္မကဘူး ။ ဘယ္အဝတ္အစားက ဝတ္သင့္တယ္ ။ ဘယ္အဝတ္အစားကမဝတ္သင့္ဘူး သိလာ တယ္ ။

ဘယ္အစားက စားသင့္တယ္ ဘယ္အစားမ်ိဳးက မစားသင့္ဘူး ဒါေတြကိုပါ သိလာတယ္ ။

ကိုယ့္စိတ္ကို ျပန္ၾကည့္တတ္လာတဲ့ သူဆိုရင္ စိတ္ထဲမွာ ေပၚေနတဲ့ အေတြးေတြကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဘယ္အေတြးကေတာ့ ေလာဘပဲ ။

ဘယ္အေတြးကေတာ့ ေဒါသပဲ ။ ဒီအေတြးေတြကေတာ့ မာနပဲ ။ ဒါကေတာ့ ဣႆာမစၧရိယပဲလို႔ ပိုင္းပိုင္းျခားျခား သိလာတယ္ ။

သူတို႔ကို ျမင္လာရင္ သူတို႔ရဲ့ လႊမ္းမိုးမႈ ေနာက္ကို ပါမသြားဘူး ။ ပါမသြားတာကိုက လြတ္လပ္မႈ တစ္မ်ိဳးပဲ ။

ေလာဘႏွင့္ ဆုံးျဖတ္ၿပီး မလုပ္ဘူး ။ ေလာဘရဲ့ဆြဲအား ေလာဘရဲ့ လွည့္စားမႈနဲ႔ မလုပ္သင့္တာကို မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

ေဒါသရဲ့တြန္းအား ေဒါသရဲ့ ဖ်က္ဆီးခ်င္တဲ့ ေနာက္လိုက္ၿပီး ဖ်က္ဆီးခ်င္တာကို မလုပ္ျဖစ္ဘူး ။

မာနရဲ့ လႈံ႔ေဆာ္မႈေၾကာင့္ ငါမွငါဆိုတဲ့ ဣႆာ မစၧရိယေၾကာင့္ မနာလိုလို႔ သူတစ္ပါး ႀကီးပြား တာကို တိုက္ရိုက္ျဖစ္ေစ သြယ္ဝိုက္တဲ့ နည္းနဲ႔ျဖစ္ေစ ပ်က္စီးေအာင္ မလုပ္ျဖစ္ေတာ့ဘူး ။

မလုပ္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ ရလာတယ္ ။

သူ အဲသလို ေနလိုက္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ၾကာလာရင္ ပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြဟာ သူ႔ကို သိလာတယ္ ။

ဒီလူဟာ ေတာ္ေတာ္ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း စည္းကမ္းရွိရွိ ေနတဲ့လူ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း လုပ္တဲ့လူ မဟုတ္တာ မမွန္တာ မလုပ္ဘူး ။

စဥ္းစဥ္းစားစား လုပ္တတ္တဲ့လူ ဆိုၿပီးေတာ့ သူ႔ အေပၚမွာ ပိုၿပီး ခ်စ္လင္လာၾကတယ္ ။ ေလးစားလာတယ္ ။ အားကိုးမႈ ရလာတယ္ ။

အဲဒီေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ့ ခ်စ္ခင္မႈ ၾကည္ညိဳမႈ ေလးစားမႈ အားကိုးမႈ ရလာတယ္ ဆိုရင္ပဲ ဘယ္ေလာက္ အက်ိဳးမ်ားၿပီ လဲ ။ ။

ဆရာေတာ္ ဦးေဇာတိက (မဟာၿမိဳင္ ေတာရ)